Szolgáltatásaink
Folyamatfejlesztés kisvállalkozásoknak
A kis- és középvállalkozások (KKV-k) üzleti folyamatfejlesztését és digitalizációját jelentősen elősegítik a modern Atlassian eszközök, mint a JIRA Software, JIRA Service Management, Confluence és Trello. Az alábbiakban részletesen bemutatom, hogyan járulnak ezek hozzá a hatékonyság, átláthatóság és digitális működés javításához:
Az általunk ajánlott megoldások nemcsak bevált technológiák – saját tapasztalataink alapján bizonyítottan üzleti értéket teremtenek. Ezekkel az eszközökkel dolgozunk nap mint nap, és ezek segítségével értünk el mérhető eredményeket partnereinkkel közösen

JIRA Software
Főként fejlesztési és projektmenedzsment célokra használt eszköz, de más üzleti területeken is jól alkalmazható.

JIRA Service Management
Elsősorban szolgáltatásmenedzsmenthez és belső támogatáshoz használható (ITSM, HR, pénzügy, stb.).

Confluence
Dokumentum- és tudáskezelő rendszer, amely segíti a szervezeti tudás rögzítését és megosztását.

Trello
Vizuális projektmenedzsment eszköz, ideális kisebb csapatoknak, egyszerűbb projektekhez
Jira Software
A JIRA Software főként fejlesztési és projektmenedzsment célokra használt eszköz, de más üzleti területeken is jól alkalmazható.
Agilis módszertan támogatása
Lehetővé teszi a Scrum vagy Kanban alapú működést. Ez gyorsabb iterációkat, folyamatos visszajelzést és alkalmazkodóbb csapatmunkát jelent.
Feladatkezelés
Minden feladat, ötlet, igény vagy hiba nyomon követhető, státusz alapján rendezhető. A KKV-k számára ez növeli az átláthatóságot és csökkenti a feledésbe merült feladatok arányát.
Automatizáció
Automatizálhatók a státuszváltások, értesítések, hozzárendelések, így időt takarít meg a csapatnak, és csökken a hibalehetőség.
Valós idejű jelentések
Burn-down chart, cumulative flow diagram és más riportok segítik az erőforrás-menedzsmentet, kapacitás-tervezést és teljesítménymérést.
Csapatmunka és transzparencia
Mindenki látja a projekt aktuális állapotát, így jobban lehet priorizálni, fókuszálni.
Hogyan segíti a digitalizációt?
- Papíralapú vagy Excel-folyamatok kiváltása.
- Digitális együttműködés fejlesztők, menedzserek és üzleti oldalak között.
- Integráció más digitális eszközökkel (pl. CRM, ERP).
Jira Service Management
A JIRA Service Management (JSM) kifejezetten szolgáltatásmenedzsmentre (HR, pénzügy, ügyfélszolgálat) lett kialakítva. KKV-knak hasznos lehet belső támogatásra vagy külső ügyfélszolgálati jegykezelésre.
Ügyfélszolgálati portál
Az ügyfelek egyszerű portálon keresztül kérdéseket, hibákat, kéréseket küldhetnek. Ez strukturált kommunikációt eredményez, ahelyett, hogy minden e-mailben vagy szóban történne.
SLA-kezelés
Meghatározhatók reakcióidők és megoldási idők – ezek alapján priorizálhatóak a jegyek. Így nő az ügyfélelégedettség és javul a szolgáltatási színvonal.
Automatizáció
Ismétlődő folyamatok automatizálása. Lehetőség van automatikus jegyirányításra, státusz frissítésekre, értesítésekre – kevesebb manuális munka.
Tudásbázis integráció
Önkiszolgáló tudásbázis biztosítása a megrendelők, ügyfelek, vagy alkalmazottak számára (Confluence integrációval), csökkentve az ismétlődő kérdések számát.
Incidens- és probléma menedzsment
Ügyfél problémák során gyors és dokumentált hibakezelés valósítható meg.
Hogyan segíti a digitalizációt?
- Manuális támogatási folyamatok automatizálása.
- E-mailek helyett strukturált jegykezelő rendszer
- Szolgáltatási szintek követése, jelentések készítése.
Confluence
A Confluence egy központi digitális tér, ahol a cégen belüli tudást, dokumentációt és kommunikációt rendszerezetten lehet kezelni.
Tudásbázis
Eljárások, irányelvek, sablonok, meeting jegyzőkönyvek – minden strukturáltan, kereshető módon elérhető.
Verziókezelés
Minden változtatás visszakereshető, módosítások naplózva vannak, így növekszik a dokumentumok megbízhatósága.
Együttműködés
Többen dolgozhatnak egy dokumentumon, akár valós időben. Kommentekkel, feladatkijelöléssel javítható a közös munka.
Sablonok
Gyorsan létrehozhatóak egységes dokumentumok (pl. projektterv, meeting jegyzőkönyv, kampányterv stb.).
JIRA-integráció
JIRA-feladatok közvetlenül beágyazhatók a dokumentumokba, így egységes rendszer jön létre.
Hogyan segíti a digitalizációt?
- E-mailezés és széttagolt fájlkezelés helyett központosított tudásmegosztás.
- Gyors elérés bármely eszközről, papíralapú dokumentáció kiváltása.
- Sablonok használata az egységes dokumentációhoz.
Trello
A Trello egy vizuális projektmenedzsment eszköz, ideális kisebb csapatoknak, egyszerűbb projektekhez.
Kanban-tábla megközelítés
A projektek listákra és kártyákra vannak bontva (pl. „Teendő”, „Folyamatban”, „Kész”), ami segíti a vizuális menedzsmentet.
Felhasználóbarát és gyors betanulás
Nem igényel technikai tudást, akár néhány óra alatt bevezethető a csapatban.
Checklistek, határidők, címkék
Ezek segítségével a feladatokat könnyen lehet rendszerezni és priorizálni.
Butler automatizálás
Egyszerű szabályokkal lehet automatizálni a kártyák kezelését (pl. automatikus áthelyezés, értesítések).
Integrációk
Könnyen kapcsolható más eszközökhöz (pl. Google Drive, Slack), így digitális hubbá válhat.
Hogyan segíti a digitalizációt?
- Manuális projektkövetés és papíralapú jegyzetek kiváltása
- Egyszerű digitális együttműködés és átlátható feladatmegosztás
- Könnyen bevezethető digitális eszköz, minimális tanulási görbével
Fejlessze folyamatait a FlowForge szakértelmével
Itt iratkozhat fel, hogy elsőként értesüljön hatékony folyamatfejlesztési tippekről és Atlassian megoldásokról.